Monday, April 13, 2009

JUARA

Pergh, aku dah mula congak-congak. Lepas abes belajar ni, aku nak duduk rumah je. Atau try cari keje runcit-runcit je. Jadi mat despatch, contohnya.

Pastu tahun depan kalau ada ujibakat Raja Lawak 4, aku akan cepat-cepat daftar. Biar ribut badai melanda, aku tetap akan sertai!

Pastu, aku plan-plan nak menang. Mesti la nak jadi Raja Lawak ye tak?

Pastu, aku plan-plan setahun dua lepas aku menang, aku nak berlakon 2,3 filem kelakar. Pergh! Pastu ada rancangan stand-up comedy sendiri, "Ada Aku Kesah bersama Bang Ben!". Mantop!

Dah lepas tu, mesti nama aku tercalon untuk ABPBH 2010 pulak. Seronoknya... Aku plan-plan nak kerintingkan rambut aku yang panjang ni. Pakai pulak baju merah. Meleleh je Farid Kamil tengok rambut aku. Dia ingat rambut dia lawa sangat ke?

Pastu, bila aku menang Bintang Paling Popular, aku peluk awek aku, Irma Hasmie. Err.... tu tak boleh. Tu Bang Bil dah chop. Aku kena cari awek lain. Tapi yang macam Irma Hasmie juga.

Alahai.... Aku nak peluk siapa pulak ek?

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku