Monday, March 02, 2009

DAN BIARKAN RASA ITU PERGI

Aku boring.
Walaupun kerja akademik berlambak.
Namun aku tetap boring.

Aku nyanyi. Aku baring. Aku golek-golek. Aku makan.
Tapi aku tetap boring.

Buka laptop. Buka external hard disk.
Selak-selak folder.
Kot la ada movie yang aku miss lagi.

Banyak!

Folder movie english.
Titanic, Sydney White, The Holiday, Music and Lyrics.
Ah, boring! Semua cerita jiwang.

Folder movie jepon.
Ah, semua cerita jiwang.

Folder movie korea.
Ah, semua cerita jiwang.

Ah, movie ni pun sama macam korang.
Ada je nak kenakan aku.

LAyan feeling, peluk bantal, layan lagu Backstreet Boys.

4 comments:

  1. lagu ape win...show me the meaning of being lonely?

    ReplyDelete
  2. xbleh blah dgr lagu BSB.pui,xpadan dgn umoq

    ReplyDelete
  3. Balgat : Aku manja? Manjalara? Siot lu...

    Fauzi : Terima kasih kerana meneka dengan tepat. *Sambil dengar lagu Nsync plak - It's Gonna Be Me- *

    Jimbet : Ingat orang tua takde taste ke? Pui!

    ReplyDelete

Komenlah Aku