Sunday, March 30, 2008

INI SEMBANG KOSONG. SEMBANG KOSONG KAMI #3 : HANDPHONE

~
Situasi di mana pelajar menunggu kehadiran pensyarah. Suasana biasa yang dapat dilihat di kebanyakkan kelas di universiti, di mana pelajar lelaki mengganggu pelajar wanita dengan lawak-lawak spontan tetapi kelakar. Annoying.
~
Zan menarik kerusi Siti, gadis yang duduk dihadapannya.
~
Siti : Apa tarik-tarik ni! Tumbuk karang.
~
Zan : Mana beg kaler pink yang ada tulisan-tulisan tu?
~
Siti : Biar la nak pakai beg apa pun. Sibuk buat ape?
~
Ad : Beg beli kat Changlun, tu yang malu nak pakai.
~
Siti : Eleh, mana ada...
~
Zan : Apa barang beli yang murah-murah. Gatal badan tau. Miang nanti.
~
Siti : Eleh, memang dah "gatal" dan "miang" pun.
~
Ad : Hang kalau nak kawan dengan dia, hati tak boleh kristal Siti.
~
Aku : Aku dah lama menyesal kawan dengan dia tau.
~
Ad : Jalan penyelesaiannya, hang delete je nombor dia dari telefon hang.
~
Siti : Dah delete dah pon.
~
Ad : Haa... Banguih.. Hang delete nombor dia kemudian hang masukkan nombor aku ni. Tak dak sapa nak amik nombor aku ni.
~
Huh!

No comments:

Post a Comment

Komenlah Aku