Saturday, March 15, 2008

MEREKA SUDAH TAMAT. AKU BILA LAGI?

~
Ini bukan isu perkahwinan. Turn aku masih jauh lagi. Banyak yang perlu aku langsaikan sebelum aku bersedia untuk ke tahap yang satu lagi. Aku beri peluang kepada sahabat-sahabat metropolis untuk mendahului aku. Sampai bila kalian nak enjoy? Dah tua nanti, tak laku pulak. Jangan ikut hati yang membenci sangat. Buka lembaran baru. Lupakan la pakatan kalian tu. Yeh, just for fun.
~
Ops...melalut...
~
Bermula kelmarin, pesta konvokesyen telah bermula dengan jayanya. Bergerombolanlah bekas-bekas pelajar yang berjaya dan kurang berjaya datang untuk memenuhi hutan yang aman ini. Dan untuk minggu ini hutan nan aman ini akan bergempita dengan para tetamu.
~
Jemput hadir untuk menggempitakan majlis yang aman ini. Tapi turn saya lama lagi. 2 tahun. Pejam-celik-pejam-celik? Hopefully.

2 comments:

Komenlah Aku